Вражений як багато вам вдалося досягти у сфері трансформації, не зважаючи на складні умови війни

На Червоноградщину в рамках робочого візиту прибув директор GIZ Ukraine Даніель Буше. 31 січня він завітав до офісу справедливої трансформації в Червонограді, Червоноградського професійного гірничо-будівельного ліцею, а також зустрівся із головами вугільних громад Львівської та Волинської областей.
Після огляду Простору справедливої трансформації очільник GIZ Ukraine відзначив: «Я вражений як багато вам вдалося досягти у сфері трансформації, не зважаючи на складні умови війни. Розуміємо, що чимало підтримки й допомоги ви отримали від проєкту, а відтак чимало завдань вже зреалізовано і все ж маємо акцентувати свою увагу на перспективу і чітко розуміти як цей проєкт справедливої трансформації функціонуватиме в майбутньому».
Ідеї справедливої трансформації втілюються на базі Червоноградського професійного гірничо-будівельного ліцею. Новий фах «Електромонтер з ремонту та обслуговування сонячних електроустановок» сьогодні опановують 53 студенти. Минулого року Німецьке товариство міжнародного співробітництва GIZ передало для студентів 16 ноутбуків, проектор та 20 смарт-блокнотів, а цьогоріч заклад отримав сучасні лабораторно-навчальні стенди з сонячними панелями та станцією. Також триває робота над створенням \"Центру відновлювальної енергетики\" в ліцеї. \"Відкриття у гірничо-будівельному ліцеї нової спеціальності реалізувалось завдяки синергії - співпраці Проекту, обласної та місцевої влади\", - зазначила керівниця регіонального офісу проєкту “Підтримка структурних змін у вугільних регіонах України” Галина Литвин.
Під час зустрічі зі керівництвом області, району та вугільниками міський голова Червонограда Андрій Залівський розповів, як втілюються ідеї справедливої трансформації у місті, завдяки підтримці Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ.
За підсумками зустрічі Данієль Буше запевнив у своїй підтримці в структурних змінах регіону, пов’язаних із відмовою від вугілля. Також спільно визначили основні напрямки подальшої роботи, акцентуючись на проєктах соціального та екологічного значення, перекваліфікації кадрів із залученням до розвитку професійно-технічної освіти.







