Регламент виконавчого комітету
Роздiл 1. Загальнi положення
1.1. Вiдповiдно до ст. 51 Закону України "Про мiсцеве самоврядування в Українi" виконавчий комiтет Червоноградської мiської ради (далi виконавчий комiтет) є пiдконтрольним i пiдзвiтним радi, а з питань здiйснення ним повноважень органiв виконавчої влади - також пiдконтрольним вiдповiдним органам виконавчої влади.Пiсля закiнчення повноважень мiської ради, мiського голови виконавчий комiтет здiйснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комiтету.
1.2. Порядок дiяльностi виконавчого комiтету i його посадових осiб визначається Конституцiєю України, Законом України "Про мiсцеве самоврядування в України" та iншими законами України, Указами Президента України, постановами Кабiнету Мiнiстрiв України та iншими нормативно-правовими актами, а також рiшеннями мiської ради i власними рiшеннями.
1.3. Регламент роботи виконавчого комiтету, внесення змiн i доповнень до нього затверджується рiшенням виконавчого комiтету.
Роздiл 2. Органiзацiйнi основи формування i дiяльностi виконавчого комiтету та його структурних пiдроздiлiв
2.1. Правовий статус виконавчого комiтету визначається Конституцiєю України, Законом України "Про мiсцеве самоврядування в Українi" та рiшеннями мiської ради.
2.2. Виконавчий комiтет є юридичною особою, має гербову печатку, реєстрацiйнi та особовi рахунки в органах Державного казначейства.
2.3. До складу виконавчого комiтету входять: мiський голова, його заступники, секретар ради, керуючий справами виконавчого комiтету та старости, а також iншi особи.
2.4. Очолює та здiйснює керiвництво виконавчим комiтетом мiський голова, а в разi його вiдсутностi чи неможливостi здiйснення ним цих функцiй - перший заступник мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради, заступник мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради за розпорядженням мiського голови.
2.5. Виконавчий комiтет:
• попередньо розглядає проекти мiсцевих програм соцiально-економiчного i культурного розвитку, цiльових програм з iнших питань, мiсцевого бюджету, проекти рiшень з iнших питань, що вносяться на розгляд ради;
• координує дiяльнiсть виконавчих органiв ради, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до комунальної власностi, заслуховує звiти про роботу їх керiвникiв;
• має право змiнювати або скасовувати акти пiдпорядкованих йому виконавчих органiв ради, а також їх посадових осiб;
• приймає рiшення з iнших питань та здiйснює iншi функцiї вiдповiдно до розмежування повноважень мiж виконавчими органами мiської ради;
2.6. Органiзацiйне, матерiально-технiчне та юридичне забезпечення дiяльностi виконавчого комiтету здiйснюється вiдповiдно органiзацiйним, загальним та юридичним вiддiлами виконавчого комiтету мiської ради.
2.7. Утворенi мiською радою вiддiли та управлiння, iншi виконавчi органи ради пiдпорядкованi виконавчому комiтету та мiському головi. Керiвники вiддiлiв, управлiнь iнших виконавчих органiв ради призначаються на посаду i звiльняються з неї мiським головою.
2.8. Положення про управлiння, вiддiли, iншi виконавчi органи затверджуються мiською радою.
2.9. Розподiл обов’язкiв мiж першим заступником, заступниками голови i керуючим справами виконавчого комiтету Червоноградської мiської ради здiйснюється мiським головою, шляхом видачi розпорядження.
При цьому повиннi бути визначенi:
- функцiї та повноваження, закрiпленi за посадовою особою;
- вiддiли, управлiння та iншi структурнi пiдроздiли виконкому, дiяльнiсть яких спрямовується, координується та контролюється посадовою особою.
- координацiя дiяльностi з питань здiйснення виконавчим комiтетом делегованих державою повноважень.
Роздiл 3. Планування роботи виконавчого комiтету мiської ради.
3.1. Одним з основних засобiв органiзацiйного забезпечення дiяльностi виконавчого комiтету є планування його роботи. Воно здiйснюється згiдно з планом, який складається на рiк i затверджується на засiданнi виконкому .
3.2. План роботи виконавчого комiтету готується i затверджується в такому порядку:
3.2.1. Керiвники вiддiлiв, управлiнь та iнших виконавчих органiв ради за погодженням з вiдповiдними заступниками мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради до 15 листопада вносять пропозицiї керуючому справами щодо питань, якi вони вважають доцiльними для включення в план роботи.
3.2.2. Керуючий справами виконавчого комiтету готує проект плану роботи на рiк i вiдповiдне рiшення про його затвердження.
3.2.3. Рiшення про план роботи вiзується заступниками мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради, начальником юридичного вiддiлу i керуючим справами виконавчого комiтету.
3.2.4. Змiни до затвердженого плану роботи (включення, виключення або перенесення термiнiв розгляду питань) вносяться рiшенням виконавчого комiтету.
3.3. План роботи виконавчого комiтету мiської ради повинен включати:
• перелiк актуальних питань, пов’язаних з реалiзацiєю заходiв соцiально-економiчного розвитку мiста або окремих його адмiнiстративно-територiальних одиниць, функцiонування галузей господарського комплексу та розв’язання проблем соцiальної сфери, що потребують розгляду на засiданнях виконавчого комiтету, нарадах у мiського голови, першого заступника, заступникiв мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради та вжиття додаткових заходiв для їх вирiшення;
• перелiк рiшень виконавчого комiтету, розпоряджень i доручень мiського голови, хiд реалiзацiї яких оперативно розглядатиметься в порядку контролю їх виконання;
• перелiк основних органiзацiйно-масових заходiв, проведення яких здiйснюється управлiннями, вiддiлами виконкому або за їх участю.
До планiв роботи виконавчого комiтету включаються питання:
• про план економiчного i соцiального розвитку мiста, мiський бюджет та пiдсумки їх виконання за квартал, пiврiччя, дев’ять мiсяцiв, рiк;
• про роботу вiддiлiв, управлiнь та iнших виконавчих органiв мiської ради з виконання державних правових актiв, рiшень виконавчого комiтету, розпоряджень, доручень мiського голови, здiйснення їх власних (самоврядних) та делегованих повноважень;
• про роботу пiдприємств, установ, органiзацiй комунальної власностi мiста.
3.4. Органiзацiю виконання плану роботи здiйснює керуючий справами виконавчого комiтету, загальний та органiзацiйний вiддiли.
3.5. Робота управлiнь, вiддiлiв виконавчого комiтету та виконавчих органiв мiської ради проводиться за рiчними планами. Їх розглядають i затверджують заступники мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради та керуючий справами виконавчого комiтету вiдповiдно до розподiлу обов’язкiв.
3.6. Контроль за виконанням планiв роботи виконкому та виконавчих органiв мiської ради здiйснюється першим заступником мiського голови, заступниками мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради, керуючим справами виконавчого комiтету вiдповiдно до розподiлу обов’язкiв.
Роздiл 4. Порядок пiдготовки i проведення засiдань виконавчого комiтету мiської ради.
4.1. Засiдання виконавчого комiтету мiської ради проводяться вiдповiдно до плану роботи виконавчого комiтету один раз на мiсяць, як правило, в третiй четвер кожного мiсяця о 10 годинi, а також скликаються в мiру необхiдностi.
4.2. Проекти рiшень виконавчого комiтету розробленi посадовими особами виконавчих органiв ради, оприлюднюються ними не пiзнiш як за 10 робочих днiв до дати їх розгляду з метою прийняття, у разi виникнення питань, що потребують невiдкладного вирiшення мiський голова має право вносити пропозицiї про включення їх до порядку денного.
4.3. Скликання засiдань виконавчого комiтету мiської ради здiйснюється мiським головою, а у випадках, передбачених ст. 53 Закону України "Про мiсцеве самоврядування в Українi", першим заступником мiського голови, заступником мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради.
Засiдання правомочнi у разi присутностi бiльше половини загального складу виконавчого комiтету.
4.4. Пiдготовка питань на засiдання виконкому здiйснюється членами виконкому, керiвниками структурних пiдроздiлiв виконкому, створеними комiсiями, робочими групами, окремими працiвниками виконавчих органiв ради. У пiдготовцi питань можуть брати участь депутати мiської ради, постiйнi комiсiї, громадськi органiзацiї.
4.5. Загальна пiдготовка засiдань виконавчого комiтету покладається на керуючого справами виконавчого комiтету мiської ради.
4.6. Перелiк питань, включених до порядку денного засiдання виконавчого комiтету, складає керуючий справами виконавчого комiтету на основi плану роботи виконавчого комiтету та наданих проектiв рiшень.
4.7. За 10 днiв до засiдання керуючий справами остаточно погоджує з мiським головою порядок денний засiдання виконавчого комiтету, формує i подає йому папку з усiма документами; за 5 робочих днiв до засiдання з матерiалами, пiдготовленими на засiдання виконавчого комiтету, можуть ознайомитись його члени .
Матерiали, що розглядаються на засiданнi виконавчого комiтету, вручаються запрошеним у день засiдання. Матерiали, поданi для розгляду з порушенням строкiв, включаються у порядок денний засiдання лише за згодою членiв виконавчого комiтету, якщо за нього проголосує 2/3 вiд загальної кiлькостi присутнiх членiв виконкому.
Голосування у виконавчому комiтетi є персональним та поiменним або за допомогою системи електронного голосування iз обов’язковою фiксацiєю результатiв поiменного голосування
4.8. На засiдання виконавчого комiтету запрошуються: керiвники вiддiлiв, управлiнь, iнших виконавчих органiв мiської ради, пiдприємств, органiзацiй та установ мiста вiдповiдно до внесених на розгляд питань.
4.9. Склад учасникiв з розгляду питання на засiданнi виконавчого комiтету визначається керiвником виконавчого органу мiської ради, що готував питання, та узгоджується iз заступниками мiського голови вiдповiдно до розподiлу функцiональних обов’язкiв. Списки запрошених iз зазначенням прiзвища, iм’я та по батьковi, посади, пiдписанi керiвниками вiдповiдних пiдроздiлiв, передаються до загального вiддiлу одночасно з iншими матерiалами.
Явку на засiдання виконавчого комiтету доповiдачiв, а також осiб, якi запрошенi на засiдання згiдно з поданим списком, попереднє ознайомлення їх з матерiалами, з подальшою їх реєстрацiєю, забезпечує керiвник виконавчого органу мiської ради, який готує питання.
4.10. Iнформування про час та мiсце засiдання безпосередньо членiв виконавчого комiтету, представникiв засобiв масової iнформацiї, працiвникiв виконавчих органiв мiської ради та iнших запрошених з основних питань здiйснює загальний вiддiл виконавчого комiтету, який в день засiдання також реєструє членiв виконавчого комiтету, запрошених.
4.11. Засiдання виконавчого комiтету веде мiський голова, а у випадках, передбачених ст. 53 Закону України "Про мiсцеве самоврядування в Українi", перший заступник мiського голови, заступник мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради.
4.12. Порядок денний, затверджується на початку засiдання.
4.13. Доповiдають на засiданнi, як правило, керiвники вiддiлiв, управлiнь виконавчого комiтету, пiдприємств, установ, органiзацiй мiста, а в разi їх вiдсутностi – заступники керiвникiв.
4.14. Для доповiдi з основного питання на засiданнi виконавчого комiтету, як правило, надається не бiльше 10 хвилин, спiвдоповiдi - 5 хвилин, виступiв у дебатах - 3 хвилин, довiдок - 1 хвилини.
4.15. Для розгляду кожного з основних питань на засiданнi виконавчого комiтету надається до 30 хвилин.
4.16. Члени виконавчого комiтету на засiданнi мають право:
- вимагати вiд доповiдачiв i запрошених роз'яснень щодо питань, якi розглядаються;
- брати участь в обговореннi всiх питань;
- пропонувати прийняття проектiв рiшень, змiн та доповнень до них або перенесення розгляду питання на наступне засiдання;
- вносити пропозицiї до проекту рiшення.
Запрошенi на засiдання мають право:
- брати участь в обговореннi винесеного питання;
- давати довiдки з питань, що розглядаються;
- задавати доповiдачу запитання.
4.17. На засiданнях виконавчого комiтету можуть бути присутнi депутати всiх рiвнiв, у виборах яких брали участь виборцi Червоноградської територiальної громади, представники вищих органiв державної влади, засобiв масової iнформацiї. На запрошення членiв виконавчого комiтету, за погодженням з мiським головою, у засiданнях можуть брати участь громадяни, представники пiдприємств, установ, полiтичних та громадських органiзацiй.
4.18. Запрошенi особи, якi присутнi на засiданнях виконавчого комiтету, повиннi утримуватися вiд публiчних проявiв свого ставлення до того, що вiдбувається на засiданнi, не порушувати порядок, а також не коментувати прийнятих рiшень чи процесу їхнього обговорення.
4.19. За вимогою головуючого на засiданнi, у разi порушення порядку, виннi у цьому присутнi особи повиннi залишити примiщення, де вiдбувається засiдання.
4.20. Для отримання iнформацiї про прийнятi рiшення, отримання офiцiйних копiй нормативних актiв зацiкавленi особи звертаються до керуючого справами виконавчого комiтету. Iнформацiю та коментарi для представникiв засобiв масової iнформацiї надає керуючий справами та керiвники вiддiлiв, управлiнь та iнших виконавчих органiв мiської ради, якi готують питання на розгляд виконавчого комiтету.
4.21. Протокол засiдання виконавчого комiтету пiдписується мiським головою, а у випадках, передбачених ст. 53 Закону України "Про мiсцеве самоврядування в Українi", першим заступником мiського голови, заступник мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради.
4.22. Ведення i оформлення протоколiв засiдань виконавчого комiтету, їх облiк i зберiгання здiйснює загальний вiддiл виконавчого комiтету.
Протокол оформляється протягом 5 робочих днiв пiсля засiдання, пiдписується мiським головою. Рiшення, що розглядались на засiданнi, доопрацьовуються iз врахуванням зауважень i доповнень особами, що готували їх проекти, i в дводенний строк здаються керуючому справами виконавчого комiтету. Загальний вiддiл протягом наступних трьох днiв розмножує рiшення, дає на вiзування та на пiдпис мiському головi i згiдно з розсилкою надсилає за призначенням.
За укомплектованiсть рiшення (тобто наявнiсть необхiдних документiв, що додаються до нього) вiдповiдальнiсть несе виконавець, який готує питання. Вимоги до облiку та зберiгання документiв, а також щодо укомплектованостi рiшень виконавчого комiтету викладенi у положеннях про управлiння, вiддiли.
4.23. Фактичний контроль за виконанням рiшень виконавчого комiтету здiйснюють особи, якi готували проекти даних рiшень та/або особи на яких покладено прийнятим рiшенням такий контроль.
Роздiл 5. Порядок пiдготовки i прийняття рiшень виконавчого комiтету мiської ради.
5.1. Вiдповiдно до ч.6 ст. 59 Закону України «Про мiсцеве самоврядування в Українi» виконавчий комiтет мiської ради, в межах своїх повноважень, приймає рiшення бiльшiстю голосiв вiд загального складу виконавчого комiтету, яке пiдписується мiським головою, а у випадках його вiдсутностi – першим заступником мiського голови, заступником мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради.
У разi незгоди мiського голови з рiшенням виконавчого комiтету ради вiн може в 5 денний термiн зупинити дiю цього рiшення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд мiської ради.
5.2. Питання на розгляд виконавчого комiтету вносяться мiським головою, секретарем ради, першим заступником, заступниками мiського голови, керуючим справами виконавчого комiтету, членами виконавчого комiтету, постiйними комiсiями мiської ради, керiвниками виконавчих органiв ради, пiдприємств, установ, органiзацiй мiста.
5.3. Пiдготовка питань на засiдання виконавчого комiтету здiйснюється членами виконавчого комiтету, першим заступником, заступниками мiського голови, керiвниками вiддiлiв, управлiнь мiської ради. До пiдготовки питань можуть залучатися фахiвцi пiдприємств, установ та органiзацiй, експерти, представники громадських органiзацiй, полiтичних партiй.
5.4. При пiдготовцi проектiв рiшень виконавчого комiтету необхiдно чiтко визначити питання, з якого передбачається розробити проект, вивчити з цiєї проблеми чинне законодавство України, укази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Кабiнету Мiнiстрiв України, рiшення обласної ради, розпорядження голови обласної державної адмiнiстрацiї, ранiше прийнятi рiшення виконавчого комiтету з цих питань. Рiшення виконавчого комiтету повиннi вiдповiдати вимогам чинного законодавства. Як правило, з одного i того ж питання не повинно бути два чи бiльше рiшень.
5.5. У випадках, коли реалiзацiя заходiв, передбачених проектом рiшення, пов’язанi з витратами коштiв, слiд визначити їх розмiр та джерела фiнансування.
5.6. Якщо проект рiшення вносить корiннi змiни до ранiше прийнятих рiшень, то попереднi слiд визнати такими, що втратили чиннiсть окремим пунктом.
5.7. Проекти рiшень повиннi бути стислими, вiдредагованими, вiдображати суть питання, в них має бути дана об’єктивна оцiнка стану справ на пiдставi перевiрених i документально пiдтверджених фактiв, внесенi пропозицiї, а також запропонованi заходи, спрямованi на усунення виявлених недолiкiв, визначенi термiни виконання та вiдповiдальнi особи як по конкретних пунктах так i в цiлому за виконання рiшення. При цьому в проектi рiшення не повиннi передбачатися доручення декларативного характеру, а також тi питання, якi не належать до компетенцiї виконавчого комiтету.
Проекти рiшень виконавчого комiтету, як правило, не повиннi перевищувати 2-3 сторiнок машинописного тексту, довiдки - 3-4 сторiнок ( з питань економiчного i соцiального розвитку - 5-6 сторiнок).
5.8. Проекти рiшень вносяться на розгляд виконавчого комiтету мiської ради вiд iменi керiвникiв виконавчих органiв мiської ради, установ i органiзацiй, якi брали участь у його розробцi.
Рiшення, яке пропонується на розгляд обов’язково вiзується виконавцем. На зворотнiй сторонi останньої сторiнки рiшення вiзується заступником мiського голови, що координує питання, керуючим справами виконавчого комiтету, керiвником виконавчого органу, який готував проект та начальником юридичного вiддiлу .
Всi рiшення з питань планування, використання капiтальних вкладень, фiнансування з бюджету в обов’язковому порядку вiзуються вiдповiдним заступником мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради, начальником вiддiлу економiки та начальником фiнансового управлiння.
Рiшення, якi мiстять доручення управлiнням, вiддiлам мiської ради, пiдприємствам, органiзацiям та установам, пов’язанi з матерiальними та iншими затратами, повиннi бути завiзованi їх керiвниками.
При необхiдностi до проекту рiшення додаються довiдковi матерiали. Обов’язково разом з проектом рiшення подається список осiб, адресатiв, яким передбачається надiслати вказане рiшення, та опис документiв, що додаються до нього, за пiдписом виконавця.
Додатки до рiшень пiдписуються керуючим справами виконавчого комiтету.
Якщо проект рiшення поданий з порушенням вимог, зазначених у цьому регламентi, або вiн потребує докорiнної переробки, керуючий справами виконавчого комiтету повертає його на доопрацювання з установленням термiну повторного подання.
5.9. Вiддрукованi i завiзованi рiшення виконавчого комiтету, додатки до них, iнформацiї та довiдки подаються керуючому справами виконавчого комiтету не пiзнiш як за 5 робочих днiв до засiдання виконавчого комiтету.
5.10. Вiдповiдальнiсть за якiсть та повноту пiдготовки документiв, дотримання термiнiв їх подання покладається особисто на керiвникiв управлiнь, вiддiлiв виконавчих органiв ради, якi є його авторами, а також на заступникiв мiського голови, керуючого справами виконавчого комiтету, згiдно з розподiлом обов’язкiв мiж ними.
5.11. Рiшення, прийнятi на засiданнi виконавчого комiтету, у ходi обговорення яких були зробленi зауваження, внесенi доповнення та змiни, протягом двох днiв пiсля засiдання остаточно редагуються вiдповiдними посадовими особами подаються на вiзування вiдповiдно до цього Регламенту i через загальний вiддiл подаються на пiдпис мiському головi, а пiсля пiдпису надсилаються згiдно довiдки розсилки.
5.12. Кожне рiшення має свiй номер i дату його прийняття. Нумерацiя рiшень виконкому ведеться вiд №1 за наростанням протягом календарного року.
5.13. Рiшення виконавчого комiтету, якi носять загальнообов’язковий характер, доводяться до вiдома населення, про що зазначається окремим пунктом з визначенням вiдповiдальних осiб за їх оприлюднення в ЗМI.
5.14. На вимогу зацiкавленої особи їй може бути видано завiрену печаткою копiю або витяг з рiшення виконавчого комiтету чи iншого документу загальним вiддiлом за погодженням з керуючим справами виконавчого комiтету.
5.15. Рiшення виконавчого комiтету з питань, вiднесених до власної компетенцiї виконавчих органiв ради, можуть бути скасованi вiдповiдною радою.
5.16. Рiшення виконавчого комiтету з мотивiв їх невiдповiдностi чинному законодавству визнаються незаконними в судовому порядку.
5.17. Рiшення виконавчого комiтету, якi носять регуляторний характер, готуються вiдповiдно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi”.
Особливостi пiдготовки проектiв рiшень виконавчого комiтету
мiської ради, якi носять регуляторний характер
5.18. Планування дiяльностi виконавчого комiтету мiської ради з пiдготовки проектiв рiшень виконкому – регуляторних актiв здiйснюється вiдповiдно до ст. 7 Закону України "Про засади державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi" на наступний календарний рiк.
Пропозицiї до плану розгляду регуляторних актiв подаються розробниками проектiв рiшень не пiзнiше 1 грудня поточного року до вiддiлу економiки мiської ради, яке здiйснює їх узагальнення i подає на затвердження виконавчого комiтету мiської ради у груднi.
5.19. Затверджений план розгляду регуляторних актiв у 10-денний термiн оприлюднюється через Червоноградську мiську газету "Новини Прибужжя" та (або) на офiцiйному сайтi Червоноградської мiської ради.
5.20. У разi виникнення необхiдностi пiдготовки рiшення виконавчого комiтету регуляторного характеру, не внесеного до затвердженого плану, розробник регуляторного акту – структурний пiдроздiл виконавчого комiтету або мiської ради (далi – розробник) разом з вiддiлом економiки готує пропозицiї щодо внесення вiдповiдних змiн до плану дiяльностi з пiдготовки проектiв регуляторних актiв i подає на затвердження виконавчого комiтету мiської ради.
Затвердженi змiни оприлюднюються у той же спосiб i термiни, що i сам план.
5.21. Проект рiшення виконавчого комiтету регуляторного характеру не може бути прийнятий для розгляду виконавчим комiтетом, якщо вiдсутнiй аналiз регуляторного впливу або проект регуляторного акту не був оприлюднений.
5.22. Оприлюднення проектiв регуляторних актiв з метою одержання пропозицiй i зауважень, забезпечення прозоростi регуляторного процесу, пiдвищення ефективностi регуляторного акту проводиться до внесення цих проектiв на розгляд виконавчого комiтету мiської ради.
5.23. Рiшення про оприлюднення та органiзацiйне забезпечення оприлюднення проекту регуляторного акта з аналiзом регуляторного впливу здiйснює розробник.
5.24. Оприлюднення проектiв рiшень виконавчого комiтету (регуляторного акта з аналiзом регуляторного впливу) здiйснюється у той же спосiб i термiни, що i проектiв рiшень мiської ради.
5.25. Зауваження та пропозицiї щодо оприлюдненого проекту регуляторного акта з аналiзом регуляторного впливу надаються фiзичними та юридичними особами, їх об'єднаннями розробникам у мiсячний термiн з дня опублiкування проекту регуляторного акта з аналiзом регуляторного впливу.
5.26. Виконання заходiв з вiдстеження результативностi регуляторного акту, прийнятих виконавчим комiтетом мiської ради, забезпечується розробником у термiни визначенi рiшенням виконавчого комiтету та у вiдповiдностi до чинного законодавства.
5.29. Персональну вiдповiдальнiсть за дотримання процедури з пiдготовки регуляторних актiв, опублiкування та вiдстеження їх результативностi вiдповiдно до Закону України "Про засади державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi" несуть керiвники виконавчих органiв мiської ради.